26 Ekim 2014 Pazar

Yaşanan Hijyenik Ped Sorunsalı ve WINION İle Tanışma

İş yoğunluğumdan dolayı uzun zamandır buralara yazamadım ve bu süreçte pek çok kez kendimi; "şu konuyu da, bu konuyu da ve hatta öbür konuyu da mutlaka yazmalıyım" derken buldum. Böyle diye diye bir baktım ki elimde nur topu gibi bir "yazılacaklar" listem olmuş... 

Listemin en başındaki konu da uzun süredir büyük sıkıntı yaşadığım hijyenik pedler. 

Tabi hamilelikti, doğumdu, doğum sonrasıydı derken 1,5 yıl kadar o işlerden el ayak çekip sonra sahalara geri dönünce insan hiçbir şeyi bıraktığı gibi bulamıyor. Bu 1,5 yıllık süreçte piyasadaki pedler nasıl evrimleştiyse artık, inceltile inceltile soğan zarı kıvamına gelmiş. Yani şu mereti saç teli inceliğinde yapmanın bir anlamı var mı? hadi desen ki "saç teli kadar ince ama bulaşık süngeri gibi emici" e o da yok? 

Acaba bunlar hep rezaletti de ben mi anlamıyordum, sonradan mı böyle oldular? Daha önce hiç sorun yaşamazken neden sorun yaşar oldum? Neden her regl sabahında Kotex ambalajı gibi kırmızı desenli çarşaflara uyanır oldum? Kıyafetlere sızıntı sorunu hiç yaşamazken ne oldu da her regl dönemi ayrı bir maceraya dönüştü?


Bir gün bu ped cebelleşmelerinden birinde çıldırıp (tabi hormonların da etkisiyle) gidip markette ne var ne yok bütün ped markalarını kucaklayıp geldim kasaya. Yok! Yok! Yook! Yılların 1 numarası Orkid'den tut, ben pamukluyum, bambaşkayım diyen Kotex'ine kadar...

Hatta bu konuyu o kadar taktım ki kafaya gittiğim her ortamda sordum. Her arkadaşıma anlattım. Bir umut belki bir marka öneren olur, belki birisinin bir keşfi vardır da güzel bir ped kullanıyordur diye... Yok... Herkes dertli ama herkes aynı markalarla debeleniyor.

Tabi bu anlattıklarım buz dağının görünen yüzü; günlük yaşam problemleri. Asıl sorun suyun altında. "Hijyenik" diyerek koynumuzda beslediğimiz bu pedlerin içeriğindeki kimyasalların, embriyo gelişimini bile olumsuz etkileyebileceğini, kansere davetiye çıkardığını, sentetik ve plastik malzemelerin bakteri oluşumunu nasıl tetikleyebileceğini hatta kısırlığa neden olabileceğini düşündükçe tüylerim diken diken oluyor. 

Neyse ki bu konulara bu kadar kafayı takıp, her fırsatta dillendirince, sonunda sesimi bir duyan oldu. Sevdiğim bir dostum, bu konularla ilgili bir dostunun numarasını verdi, tanıştık, konuştuk... Dertlerimi anlattım. Denemem için bana bir paket ped gönderdi sağ olsun. 

Tam da sağlıklı ve kullanışlı pedlerin varlığına olan inancımı yitirdim dediğim esnada çıka gelen bu pedin markası Winion. Ben ilk kez duydum bu markayı. Avon gibi Amway gibi bir network marketing sistemi ile satılıyor. 



Winion'un en önemli özelliği ne içeriğinde kimyasal olmaması, ne de yumuşak pamuk dokusu değil. En en en önemli özelliği içindeki negatif iyon (Anyon) bandı.

Negatif iyonlar, isminin aksine canlılar için pozitif etkilere sahip, negatif yüklü iyonlardır. Bunların yapabildikleri insanı şoke edebilir.

Mesela negatif iyonların soluduğumuz havadaki virüs, bakteri, küf mantarı, sigara dumanı, kötü kokular gibi pozitif yüklü partiküllere yapışarak hem aktif enerjilerini almak hem de ağırlaştırarak dibe çökmesini sağlamak gibi mucizevi etkileri vadır.



Negatif iyonların insan sağlığına olumlu etkileri

- Sakinlik ve Huzur
- Daha İyi Hissetme
Geliştirilmiş Konsantrasyon, Odaklanma, Dayanıklılık ve Canlılık
Daha Kolay Stres Yönetim Becerisi
Enerji ve Fiziksel Performans Artışı
Jet lag ve Deniz Tutması Etkileri Azalması
Daha Az Sinirlilik ve Anksiyete
Harcadığımız Enerjiyi Tekrar Yerine Koyma,
Vücudun Dengesini ve Esnekliğini Sağlama,
Kas Tepkimesinde Artış
Hücrelerimize Giren Oksijen Miktarında Artış
Stres ve Tansiyonda Dengeleyici Etki
Cinsel Performans Artışı
Gençleştirici Etki
Yorgunluğu Giderici Etki
Aşırı Sıcaklara Karşı Dayanıklılık
Cep telefonları, bilgisayarlar ve diğer modern elektronik cihazlar tarafından üretilen elektro-   manyetik alanların olumsuz etkilerini karşı doğal bağışıklık artması.
Genel Olarak Daha İyi Bir Yaşam Kalitesi





Peki bu negatif iyon bandı hijyenik pedde ne işe yarıyor? 

* Hormonal dengeyi düzenliyor
* Kokuyu yok ediyor
* Bağışıklık sistemini güçlendiriyor
* Metabolizmayı güçlendiriyor
* Stresi ve ağrıyı azaltıyor
* Yorgunluğu azaltmaya yardımcı oluyor.












7 Katmanlı Koruma

1- Yüksek kalitede yumuşak yüzey 

2- Adet dönemindeki rahatsızlığı hafifleten tabaka

3- Zindelik hissi veren aşırı yumuşak tabaka

4- Sıvıyı emip, yüzeyin kuru kalmasını sağlayan süper emici tabaka

5- Aşırı yumuşak 2. tabaka

6- Tenin hava almasını sağlaan hava geçirgen alt yüzey

7- Kimyasal içermeyen ve insan sağlığına zararı olmayan özel yapıştırıcı

Winion gerçekten bambaşka hissettiren, sağlıklı ve kaliteli ürün kullanmak isteyenler için iyi bir alterntif ped markası. E tabi fiyat olarak marketten almaya alıştığımız üzeri naylon kaplı pedlere benzemiyor.



Sonradan Gelen Edit:

Bu satırları okuyarak tecrübelerini paylaşan bütün kadın okuyuculara verdikleri değerli bilgilerden dolayı teşekkür ederim. 

Aşağıda, eski adı ile Anion, yeni adıyla Winion Ped'in sıradan pedlerle karşılaştırma videosunu da paylaşıyorum, izlemenizi şiddetle tavsiye ederim.
























64 yorum:

  1. çok ilginç güzel bilgiler, çok teşekkürler. Peki bu ürünleri nasıl temin edebiliriz, nasıl ulaşabiliriz. Hilal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hilal Hanım, bu konuda size yardımcı olabilecek bir dostum var. mamanaturablog@gmail.com mail adresinden bana ulaşabilirseniz kendisine ulaşmanızı sağlayabilirim...

      Sil
    2. Hilal hn mrb, ben temsilcisiyim. Size saglayabilirim isterseniz. Telim 5412952684

      Sil
    3. Angels secret ped i deneyin Negatif iyon kartuşu patentlidir. Doktorlar reçete etmekte bazı distribütör eczanelerdede satılmakta. Ayrıca üye olarak ekip kurup prim kazanabilirsiniz. Diğer network marketing firmalarından farklı bir kazanç sistemi var. Ayrıntılı bilgi için ulaşabilirsiniz. 0539 618 13 55

      Sil
    4. http://www.bizimlekazan.net/?pnum=6&pt=Angels+Secret+Ped hem pedler hakkında, hem firmanın diğer ürünleri hk hemde kazanç sistemi hakkında bu sayfadan bilgi alabilirsiniz. iletişim 0539 618 13 55 Gözde İlter

      Sil
    5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    6. sevgili admin üstte bıraktığım yorumu silmek istiyorum ama silinmiyor yardımcı olur musunuz?25 mart 2015 te bırakmıştım

      Sil
    7. Yorumunuzu sildim Esra Hanım, tekrar kontrol eder misiniz?

      Sil
    8. Allah razı olsun beni büyük bir yükten kurtardınız.Teşekkürler.

      Sil
  2. Bloğunuz bilinçlendirme ve farkındalık oluşturma açısından çok önemli . Türkiye'de kadınların en büyük sıkıntısıdır pedler.Böyle ürünlerin de var olduğunu öğrenmek güzel.Tebrik ediyorum sizi çok önemli bilgiler. Yolunuz açık olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için çok teşekkür ederim, öğrenmenin yaşı olmadığı gibi sınırı da yok, paylaşmak istediğiniz bilgi ve tecrübelerinize her zaman açığım. Sevgiler...

      Sil
  3. Blogunuzda kadınların en hassas olduğu ve şikayetlerininde bitmediği bir konuda yol gösterici mükemmel bir yazı yazdığınız için sizi tebrik ederim.ben bu ürünuñ 18 aydır uğraşanı ve 700 kişiyide geçgin ekiplideri olarak bu ürüne kaşıkcı elması diyorum.neden mi? 18 ayda bir çok rahim rahatsizlıkları gecénlerden tutunda idrar yolları enfeksiyonları temizlenip bebrk tedavisi görüp sonuç alanlara kadar bir çok kişinin sağlığına kavuşmasına sahit oldum.tanımadığımız insanlardan hayır dualarını almakta ayrı bir mutluluktu.eğitimlerimde ve seminerlerimde de bunlara canlı şahit olmuşluğum coktur.Allah çok şükür iyiki bu işi yapiyorum ve türkiyedeki en kuvvetli liderlerden biriyim ve mükemmel bir doktoruyla hemşiresiyle eczacısıylada kuvvetli bir ekibe sahibim.tekrardan bu yazı icin sizi tebrik ederim. Ben YASEMİN DOBULGA yolunuz acik olsun diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yasemin Dobulga, paylaştığınız bu değerli bilgiler ve güzel dilekleriniz için çok çok çok teşekkür ederim. Ürünü çok beğendim ama bu denli büyük etkilerinin olduğunu bilmiyordum. İnsanların hayatlarına böyle dokunabilen biri olarak bloğumu okumuş olmanız benim için büyük onur.

      Sil
    2. Böyle değerli bir ürünü engin ve değerli bilgilerinizle desteklediginiz icin ben teşekkür ederim.her zaman urünle ilgili bilgi yardıma hazırim.

      Sil
  4. sevgili mama natura,bloğunuzu bir süredir takip ediyorum,keşke daha sık yazı yazabilseniz, çok samimi içten bir üslubunuz var tebrik ederim :)
    Daha önce yazmış olduğunuz yazılardan özellikle diş macunlarıyla ilgili yazınız çok dikkatimi çekmiş ve yorum yazmak istemiştim fakat başarılı olamamıştım, bugünkü yazınızı da çok dikkatle okudum, ve altında 6 yorum olduğunu görünce ben de yorum yazma ihtiyacı hissettim. Ne kadar güzel bir konuya deyinmişsiniz. ben de bu naylon ped derdinden muzdarip olanlardanım,ve bu markayı daha önce hiç duymamıştım. biraz daha araştırma yapıp bilgi edinmek ve en kısa zamanda bu pedlerden edinmek istiyorum :) verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim,emeğinize kaleminize sağlık :)
    sevgi aktaş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sevgi, içerikle ilgili düşüncelerinize çok sevindim. İşlerimin yoğunluğu sebebiyle bahsetmek istediğim çok fazla konu olmasına rağmen çok seyrek yazabiliyorum. Ama artık elimden geleni yapacağımdan emin olabilirsiniz.

      Bloğun yorum yazma fasilitesinde bir sorun oluşmuş sanırım bunu ne yazık ki bugün farkettim ve hemen düzelttim. Artık istediğiniz zaman olumlu ya da olumsuz düşüncelerinizi paylaşabilirsiniz.

      Ped konusunda aslında ben de şaşkınım, bu nitelikte bir ped nasıl oluyor da bu kadar az biliniyor anlayamadım. Bunca zaman çektiğim çileye yanıyorum doğrusu…

      Araştırmanız sonucunda edineceğiniz yeni bilgileri bizimle de paylaşmanız dileği ile… Sevgiler.

      Sil
    2. Angels secret ped i deneyin Negatif iyon kartuşu patentlidir. Doktorlar reçete etmekte bazı distribütör eczanelerdede satılmakta. Ayrıca üye olarak ekip kurup prim kazanabilirsiniz. Diğer network marketing firmalarından farklı bir kazanç sistemi var. Ayrıntılı bilgi için ulaşabilirsiniz. 0539 618 13 55

      Sil
  5. Evet arkadaşlar bende bu ürünün kullanıcısı olarak çok memnunum ve bunu sizlerle paylaşmak istedim.bendeki görülen en büyük etkisi iki aydır kullanmama rağmen sancimi kesmesi oldu.herkeste farklı etkiler yaratabiliyor hormon bozukluklarına bağlı olarak ama benim sancim olmuyor ve çok mutluyum.benim aylık regl olmam sancim yüzünden korkulu ruyamdi .hatta tüm ürünlerini begendim kullanmakla kalmadım üye oldum çok güzel birşey sağlık gibisi yok bütün bayanların sağlıkları için kullanmasını tavsiye ederim. Blogda yazilanlarda çok güzel ve doğru bilgiler mutlu oldum teşekkür ediyorum .....elvan :-)....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba elvan hanım,faydasını görmenize çok sevindim, bu pedin kullanıcılarının olması ne kadar güzel.Ben de sevgili mamanaturadan bu pede nasıl ulaşabileceğim hakkında mail bekliyorum :) sizin yorumunuzu da görünce iyice sabırsızlanmaya başladım :) inşallah en kısa sürede pede ulaşır ve faydasını görürüm :) çok teşekkürer :) hilal...

      Sil
    2. Merhaba Elvan, aslında itiraf etmek gerekirse ben de pedi ilk kez denediğim son regl dönemimde sancılanmadım ama bunun bir tesadüf olabileceğini düşünüyorum. Bu konuda net kanaati bir kaç ay denedikten sonra edinebilirim sanırım. Çünkü nadiren de olsa sancısız geçen dönemlerim oluyor.

      Ama sizin sacılarınızı kesmiş olması gerçekten harika.

      Sil
  6. REÇETE DESTEK ÜRÜNÜ OLAN STERİL
    ANİON PED. Reçete destek ürünü olarak ;
    Steril-Hijyenik-Doğal ANION PED ile en
    iyi sonuçlar için öneriler Tedavi Kullanım Süresi Kullanım Sayısı
    Ped Türü
    Hemoroid : 3-15 gün, 7-30 adet yaprak
    Gündüz veya gece pedi
    Anal Fissür ( çatlak ) : 7-30 gün, 1-3
    Paket Gündüz veya gece pedi Servikal Erozyon : 20 gün, 1-2 Paket
    Gündüz veya gece pedi
    Yumurtalık kisti : 14 gün, 3 Paket 3 lü
    set
    BPH, Prostatit : 1 - 2 ay, 3-5 Paket 3 lü
    set Myoma Uteri : 4 ay, 1 Kutu 3 lü set
    Fibromyoma : 8 ay, 2-3 Kutu 3 lü set
    Endometriozis : 8 ay, 2-3 Kutu 3 lü set
    Herpes : 3 gün, 1 Paket Gündüz veya
    gece pedi
    İdrar yolu enfeksiyonu : 1 ay, 1/2 Kutu 3 lü set
    Vaginal prolapsusu : 7 gün, 2 Paket
    Gündüz veya gece pedi
    Dismenore ve Aşırı akıntı : 4 ay, 2 Kutu 3
    lü set
    Doğum Sonrası : 1 ay, 3 Paket Gece pedi Termal Yanıklar : 3 gün, Uygulama
    alanına göre günlük ped içindeki
    kartuşlar
    Üriner inkontinans :
    Çocuklar : 2 hafta, 2-3 Paket Gündüz
    pedi Yetişkinler : 1 aylık, 4-6 Paket Gece pedi
    İleri yaşlar : 1 aylık, 4-6 Paket Gece pedi Tedavi destek ürünü olarak ANION PED
    çeşitlerinin kullanılması yukarıdaki
    tabloya göre önerilmektedir. *Kullanım süreleri hekimin sürdürdüğü
    tedavi sürecine bağlıdır. Kullanım
    sayıları ise tedavi sürecine bağlı olarak
    tüketilmesi olası yaklaşık miktarlarıdır. *Tedavi süreci içindeki kullanım süresi
    ve kullanım miktarları, hekimin
    sürdürdüğü tedavi sürecine ve hastanın
    tedaviye verdiği tepkiye bağlı olarak
    artabilir/azabilir. *Reçete destek kullanımlarında;
    Pedlerde bulunan yeşil renkli anion
    kartuşları iki çay kaşığı içme suyu ile
    hafifçe ıslatılarak anion üretilmesi
    tetiklenmelidir. ( İdrar kaçırma ve regl
    dönemi kullanımlarında ıslatmaya gerek yoktur ) *Özellikle Endometriosiz ile ilgili tedavi
    süreçlerinde, hastanın “ Gündüz-Gece-
    Günlük Ped “ üçlü setini düzenli olarak
    kullanılması önemle önerilir. *Tüm kullanımlarda ; Geniş basenli
    kişilerde “ gündüz pedi “ yerine “ gece
    pedi “ kullanılması gereklidir. *Regl dönemi kullanımlarında : ( en
    yoğun gün/günler hariç ) diğer günlerde
    gündüz pedi gün boyunca bir adet, gece
    pedi gece boyunca bir adet kullanılması
    öngörülmektedir. *Regl dönemi dışında ise ; Günlük Ped
    düzenli ve sürekli kullanılması, pedlerin
    üzerindeki anionik iyonların ve
    biyomanyetik özelliklerin metabolizma
    ve endokrin sistemi üzerindeki olumlu
    etkilerinden en fazla düzeyde yararlanılabilmesi açısından önemlidir. *Özellikle okul çağına gelmiş kız
    çocuklarının idrar yolu enfeksiyonların
    dan korunması amacıyla önlem olarak
    düzenli ve sürekli kullanılması önemle
    önerilmektedir.
    sema...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanılmaz... Yazdıklarınızı hayretle okudum Sema Hanım... Bu bilgilerin kaynağını da paylaşabilirseniz harika olur doğrusu... Bu içerikte bir ürünü daha önce nasıl duymadım hayret ediyorum.

      Sil
    2. http://hilalekocak.blogspot.com.tr/ verdiğim bilgilerin kaynağı bu blogdur.blogda firmanın diğer ürünleriyle ilgili de bilgiler verilmiş. inşallah sizin bloğunuzu ve böyle bilgilendirici, öğretici diğer blogların takipçileri ok olur :)
      sema...

      Sil
    3. Teşekkür ederim Sema Hanım, çok detaylı anlatılmış. Sitedeki videoyu izledim. Yukardaki yazıya ekleyeceğim.

      Sil
    4. ürün gerçekten çok faydalı bir ürün ancak yukarıdaki blogda verilen bilgiler reçete gibi yazılmış şeylerin kesinlikle bir dayanağı yoktur. firma bu tarz bilgiler ve yararlar vaedetmemektedir. insanlara şu kadar adet bundan kullan şuna iyi gelir diye yazdıkları şeylerin hiç bir bilimssel dayanaı yoktur. lütfen bu boglarda yazılan saçma sapan bilgilere itibar etmeyiniz.

      Sil
    5. Angels secret ped i deneyin Negatif iyon kartuşu patentlidir. Doktorlar reçete etmekte bazı distribütör eczanelerdede satılmakta. Ayrıca üye olarak ekip kurup prim kazanabilirsiniz. Diğer network marketing firmalarından farklı bir kazanç sistemi var. Ayrıntılı bilgi için ulaşabilirsiniz. 0539 618 13 55

      Sil
  7. http://winaliteuyelik.com adresinden bilgi alabilirsiniz. Firmanın verdiği sunduğu bilgiler dışında insanları yanlış şekilde yönlendirecek bilimsel olmayan bilgiler bulunmamaktadır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim düzeltme için ancak blogda yazan bilgiler ürünün kendi tanıtım broşüründe yazanlardır, siz sanırım yorumda yazan bilgileri kastediyorsunuz?

      Sil
    2. Angels secret pedi deneyin Negatif iyon kartuşu var. çok memnun kalacaksınız. 0539 618 1355

      Sil
  8. merhabalar bu pedlerin raf ömrü varmı fazla aldığımızda sıkıntı yaşarmıyız. yani kaç yıl saklanabilir... teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, pedlerin bir raf ömrü var evet, üzerlerinde üretim ve son kullanma tarihi yazmakta, hepsi 3 yıllık raf ömrüne sahipler.

      Ben koliyle satın aldım. Hem fiyat olarak avantajlı hem de zahmetsiz, her defasında ped nakliyesini düşünmek zorunda kalmıyorum. Ayrıca arkadaşlarıma da satarak onların da kolay ulaşmasını sağlamış oluyorum.

      (Bir kolide 10 paket normal, 4 paket uzun, 5 paket de günlük ped bulunmakta. (Toplam 19 paket))

      Sevgiler...

      Sil
  9. Aynı özelliklere sahip Angels Secret Pedi öneririm. patentli negatif iyon kartuşu bulunmakta. Paketlerin içinde daha fazla var. ve 4 bou var, gündüz, gece, yaprak, XL boy. http://myjmoa.com/bahriyegozdeilter/default bana ulaşabilirsiniz. 0539 618 13 55

    YanıtlaSil
  10. merhabalar arkadaşlar benim adet dönemlerim cok sancılı geçiyor ve annemin arkadaşı bu pedi tavsiye etti aldim günlük ve normal kullanım icin iki paket fakat evliyim ve bebek düşünüyoruz artık kullanmakta kararsız kaldım olumsuz bi durum yaşar mıyım diye bu konuda bilgisi olan var mı çünkü ilj defa duydum bu pedleri o yüzden danışmak istedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba , pedler bebek planlarken hatta hamileyken kullanılabilir. anyon kartuş yoğun oksijen sağladığı için enfeksiyon problemi de ortadan kalkar.

      Sil
    2. merhaba , pedler bebek planlarken hatta hamileyken kullanılabilir. anyon kartuş yoğun oksijen sağladığı için enfeksiyon problemi de ortadan kalkar.

      Sil
    3. Aşılama ile çocuk sahibi olmuş biri olarak kesilikle tavsiye ederim. Adetlerimi bile düzenledi. http://www.bizimlekazan.net/?pnum=6&pt=Angels+Secret+Ped hem pedler hakkında, hem firmanın diğer ürünleri hk hemde kazanç sistemi hakkında bu sayfadan bilgi alabilirsiniz. iletişim 0539 618 13 55 Gözde İlter

      Sil
    4. bizimlekazan.net bilgi alabilirsiniz ürünlerle ve üyelikle ilgili

      Sil
  11. uluslararası firmamaızın yurt içi ve yurt dışı dağıtım kanallarını inşa edebileceğimiz girişimci lider adayları aramaktayız iletişim gözde ilter 0539 628 13 55 www.bizimlekazan.net

    YanıtlaSil
  12. uluslararası firmamaızın yurt içi ve yurt dışı dağıtım kanallarını inşa edebileceğimiz girişimci lider adayları aramaktayız iletişim gözde ilter 0539 618 13 55 www.bizimlekazan.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar. Bir sorum olacaktı. Aldığım paketlerin üzerinde son kullanma tarihi yazıyor. onun herhangi bir önemi var mı? Tarihin geçmesine çok az kaldi ama o tarihe kadar petler bitmez. Ne yapmalıyım?

      Sil
    2. Merhaba Halime, Bu işle ilgilenen arkadaşıma ilettim sorunu, "hava almayan paketlemesi olduğundan sorun olmaz" dedi.

      "Kurumsal ve sertifikalı bir ürün olduğu için son kullanma tarihi gibi bilgileri olmak zorunda" diye de eklemiş.

      Sil
  13. Ben bu ürünü kullandım sızdırma konusunda sıkıntı yaşadım bir de kokuyu yok ediyor yazmasına rağmen ilk defa bu kadar ağır kötü koku oldu neden bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Winlon pedin yapıştırma yüzeyi çam reçinesinden yapılmakta,iyice bastırarak yapıştırınca ve pamuklu sıkı bir çamaşır giyince sızdırma problemi olmaz. Koku olayına gelince, ürün içindeki anyon tabaka ortama bol miktarda oksijen iyonu verir ve rahim içerisindeki daha önceden kullanılan pedler yüzünden oluşan kötü ortamı dışarıya atmaya çalışır. Her yüz kadından üçünde olabilecek ağrı kanama ve akıntı artışı,koku bu nedenle oluşur. İçeriğinin temizlendiğini gösterir bize. Lütfen kullanmaya devam edin. Görüşmek isterseniz arayabilirsiniz.

      Sil
    2. Winlon pedin yapıştırma yüzeyi çam reçinesinden yapılmakta,iyice bastırarak yapıştırınca ve pamuklu sıkı bir çamaşır giyince sızdırma problemi olmaz. Koku olayına gelince, ürün içindeki anyon tabaka ortama bol miktarda oksijen iyonu verir ve rahim içerisindeki daha önceden kullanılan pedler yüzünden oluşan kötü ortamı dışarıya atmaya çalışır. Her yüz kadından üçünde olabilecek ağrı kanama ve akıntı artışı,koku bu nedenle oluşur. İçeriğinin temizlendiğini gösterir bize. Lütfen kullanmaya devam edin. Görüşmek isterseniz arayabilirsiniz.

      Sil
    3. Ağır koku,vücudunuzdaki toksinlerin dışarı atılmasından oluyor.kullanmaya devam edin derim.zamanla azalacak

      Sil
  14. merhaba
    bende silva anion ped kullanıyorum. adet sancım ve mantarım son buldu. mükemmel bir ürün ve firmamın kazanması için 444 1 761 nolu telefondan ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  15. www.winionped.com adresinden kapıda ödemeli satın alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sitede fiyatlar yüksek biraz.

      Sil
    2. Hangi siteye baktınız, tek fiyat olması lazım

      Sil
    3. Hangi siteye baktınız, tek fiyat olması lazım

      Sil
    4. Verdiğiniz linke baktım, fiyatlara zam mı geldi son 6 ay içinde?

      Sil
  16. Rahim yarası için bu ürünün bir faydasını görürmüyüm ?

    YanıtlaSil
  17. üye olmak istiyorum, nasıl olabilirim?

    YanıtlaSil
  18. üyelik hakkında bilgi alabilirmiyim

    YanıtlaSil
  19. ARAMADIĞINIZ SÜRECE ARAMAM RAHATSIZ ETMEM ASLA )MERHABA BEN MARAZ SOYDAN BENİM İÇİN ÇİRKİN BAYAN YOKTUR İLGSİZ MUTSUZ BAYAN VARDIR .)( İLGİ VE MUTLUĞU HAKEDİYORUM DİYEN BAYANLAR ( NOT: BEN KENDİMİ KADINLARA ADAMIŞIM SANALCI ABAZA TEL DE İLİŞKİ YAŞAMAK İSTEYEN KADINLAR UZAK DURSUN DÜRÜST BAYANLARI SEVERİM ADECE CİDDİ BAYANLAR ( MERHABA TÜM BAYANLAR BEN MARAZ SOYDAN YAŞIM 34 GİZLİK BENİM İÇİN ŞART YAŞADIĞIM İLİŞKİLERİM 1 SATLİK 1 GÜNLÜK 5 GÜNLÜK BİR AY 1 YIL VE ÖMÜR BOYU BEN VARIMDİYEN ( 25 ) İLE (55) YAŞ ARASI BAYANLAR (İLGİSİZ EVİNİ UNUTAN EVE İÇKİLİ GELEN SİZE GÜZEL SÖZLER SÖYLEMEYEN KADINLIĞINIZI SİZE HİSETİRMEYEN KOCASINDAN İLGİ GÖRMEYEN BAYANLAR) HER TÜRLÜ İLGİYİSEVGİYİ MUTLULUĞU YAŞAMAK İÇİN MUTSUZ,EVDE YANLIZ KALAN KOCASI ŞEHİR VE YA YURT DIŞINDA OLAN EVLİ VE AÇIK TÜRBANLI HANIMLAR SİZ NE İSTERSENİZ ÖYLE OLACAK EVLİLİĞİNİZ HİÇ BİR ŞEKİLDE ETKİLENMİYECEK MÜSAİT OLDUĞUNUZ ZAMAN ARARSINIZ ARAMADIĞIN ZAMAN ARIYIP RAHATSIZ ETMEM HERŞEY GİZLİ KALACAK) (ERKEĞE HASRET DUL AÇIK) VE YA (TÜRBANLI HANIMLAR) CANI İSTEYİPTE HAMİLE OLDUĞUNUZ İÇİN YANINIZA YAKINLAŞMAYAN YANLIZ KALAN HAMİLE BAYANLAR ( GSM: 05372031021 - 0506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK) MUTSUZ BAYANLARI MUTLU EDERİM HER KONUDA OKUYAN VE ARAYAN ARAMAYAN BAYANLARA ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILARIMLA .BEN MARAZ SOYDAN. ÖZELİN ÖZELİM SIR RIN SIR RIMDIR ÖLENE DEK SADECE CİDDİ BAYANLAR (NOT:ERKEKLER ARAMASIN SAKIN) GSM0:506 163 47 72 ÖZEL NUMARAYA AÇIK GİZLİLİĞE ÖNEM VEREN HANIMLAR (İSTEMEYEN BAYAN VARSA ARAMAYA BİLİR SAYGI DUYARIM. TANIŞTIĞIM ÇOK HANIM VAR ONLAR GİBİ KENDİNİ MUTLU HİSETMEK İSTEYEN HANIMLAR SİZİN ONLARDAN NE EKSİĞİNİZ VAR BENCE ARAYANLAR CESARETLİ DÜNYAYA http://2.DEFA GELMİYORUZ SAYGILAR 05372031021 HOŞÇAKALIN❤

    YanıtlaSil
  20. Tampon kullanmak aklına gelmedi mi acaba sende o kadar araştırmışın tamponu mu bulamadın ped çekilcek çile değil hiçbiri altından olsa tampon rahatlıgına alıstıktan sonra fasaa füse hikaye haa (su seyi cok kıymetli olanlar icin zor bozma olayı falanda yok öle bisi belki belki belki oda olmazda süper plus büyük boyu olabilir doktorunuza danısın ve su ortacagdan kalma bebek bezlerini kullanmayın artıkın plz)

    YanıtlaSil
  21. Adındanda anlaşılacağı gibi hastalıklı şeref yoksunu tiplerin mide bulandırıcı yorumlarını silin lütfen bu ne terbiyesizlik.! Yazdığınız şey oldukça faydalı olmuş emeğinize sağlık �� yalnız şu ahlaksız marazalı sinirlerimi hoplattı..!Engelleyin böyle tipleri lütfen. Bloğunuzda başarılar dilerim .

    YanıtlaSil
  22. Bende winion kullanip 2 ayda hamile kaldım ya güzel bir tesadüf yada pedin etkisi 30 yaşıma kadar hiç 28 gunde âdet görmedim kullandığım ilk ay etkisini gördüm

    YanıtlaSil
  23. bu ürünün Zonguldakta temsilciliğini yapan biri var mı, ayrıca diğer sitelerde çok pahalı daha uygun bir yer biliyor musunuz :) teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zonguldakta temsilcisi varsa mrvciydem@gmail.com adresinden bana ulaşabilir mi :)

      Sil
    2. Merhaba konuyla ilgili görüşebiliriz isterseniz. einceyigit@hotmail.com
      Görüşmek üzere.

      Sil
  24. Çocuğu olmayanlar içinde faydalı olduğunu duydum doğrumu

    YanıtlaSil
  25. Winlon padleri kullandığından beri çok adet oluyorum Ne zamana kadar sürer acaba normal bi durummu

    YanıtlaSil

Olumlu / olumsuz yorum bırakan herkese teşekkürler...